laatste lange reis - Reisverslag uit Lake Havasu City, Verenigde Staten van Astrid Baltus - WaarBenJij.nu laatste lange reis - Reisverslag uit Lake Havasu City, Verenigde Staten van Astrid Baltus - WaarBenJij.nu

laatste lange reis

Door: Astrid

Blijf op de hoogte en volg Astrid

18 Mei 2015 | Verenigde Staten, Lake Havasu City

Als ik dit schrijf zitten we in de laaste dagen in Amerika. Maandag zijn we uit Flagstaff gereden terug naar los Angeles. Met over nachting in lake Havasu City. Voor dat we gingen rijden gingen we eerst knap ontbijten in Flagstaff. We waren alle drie blij dat we hier weg konden. Dit was echt het minste hotel. Maar de omgeving prachtig. Het eerste stuk ging door de bergen met een prachtig bos en zodra we de bergen uit kwamen zaten we in de woestijn. Het was een onwijs saai stuk om te rijden. Het was alleen maar zand, stenen en soms een cactus. Het was een lange rechte weg en soms met kleine stukjes bergen die ook van zand en stenen waren. We dachten er komt vast wel iets waar we ff kunnen stoppen. Maar deze keer niet. Pas na 2,5 uur rijden. Wij blij! Konden we onze benen strekken en wat eten en drinken kopen. Niet wetende dat we vlak bij een stadje zaten. Want dat gaf ons rare tomtom niet aan. Niks aan te doen. We zaten toen nog 1,5 uur rijden van Lake Havasu City. We kwamen daar op tijd aan. Het was letterlijk een oase in de woestijn. Want Lake Havasu City ligt aan water. Prachtig blauw water. Het plaatjes draai om het water en de Londen bridge brug. Je hoort het goed. Er staat daar een exacte copy van deze brug. Ryan zou zeggen hij is gejat. Maar ze vonden hem zo mooi dat ze hem na gemaakt hebben in Engeland en over hebben verscheept. Ryan vondt het prachtig. We hebben er samen over heen gelopen in de hitte. Na het eten in Red Robin hebben we voor het eerst deze vakantie gezwommen.
Daar waren we aan toe. Prachtig hotel en goeie bedden. Na 1 nacht goed
slapen en ontbijt, zijn we weer verder gaan rijden naar los Angeles. Eerst
langs stuk van het meer gereden en dat was apart de ene kant groen en de
andere kant de woestijn . Daarna alleen maar door woestijn en door het
Joshua tree park. Het park viel onzetten tegen. Het was ook in de woestijn
en verder kon je er niks kopen. Het waren niet de grote bomen die
we dachten. We zijn er snel door heen gereden. Koste ons toch bij elkaar een uur. Hadden we dat geweten, dan hadden we dit niet gedaan. Uit het park was een dorp. Gauw gestopt om wat te kopen en door te rijden naar los Angeles. Tegen de einde van de middag kwamen we aan. Lekker gegeten bij goed steak house en gelukkig weer een goed hotel met vriendelijk mensen.