Sea World - Reisverslag uit San Diego, Verenigde Staten van Astrid Baltus - WaarBenJij.nu Sea World - Reisverslag uit San Diego, Verenigde Staten van Astrid Baltus - WaarBenJij.nu

Sea World

Door: Astrid

Blijf op de hoogte en volg Astrid

13 Mei 2015 | Verenigde Staten, San Diego

Gisteren zijn we in Sea World geweest. We werden weg gebracht en opgehaald door het hotel busje, dus dat was heel relax. Hierdoor hoefde Pieter een keer niet te rijden. We werden om half 11 opgehaald bij het hotel. Dat we aankwamen was het park net open. Wat gaan we eerst doen er is zo veel te zien en dan heb je ook nog de shows. We hebben drie shows gedaan. We begonnen met de pets show. Dat was erg leuk en grappig. De show duurde ongeveer 20 miminuten. Ze deden allemaal leuke kunstjes. Er waren veel dieren die er in voor kwamen. Ik noem er een paar al moet ik zeggen dat niet allemaal huisdieren zijn. Er kwamen: varkentjes, honden, poezen, struisvogel, kangoeroe, duiven enz. Toen zijn we langs de dieren gegaan die het park hadden. We begonnen met ijberen en de witte walvis en door naar de schildpadden. Bij de haaien hadden ze een tunnelonder water gemaakt zo dat je de haaien goed kon zien. We hebben niet alle attracties gedaan maar wel de uitkijktoren waar je heel Sea World zag. Dat was een mooi uitzicht. Onder tussen gekeken bij de rest van de dieren en de tijd in de gaten houden om de orca show te zien. Wat was dat fantastisch! Er is ook een baby orca geboren vorig jaar december en die zwom ook mee. Ze zijn ontzettend lief en trots op de dieren. We kregen ook een filmpje te zien hoe ze dieren redden en zodra ze beter zijn weer terug in de natuur gaan. Er waren ook plaatsen waar je dieren kon aan raken. Zoals klein visjes die aan je hand komen eten. Dat vondt Ryan het aller leukst. Niet de shows maar dat. Pieter heeft nog een klein haai ge-aaid. We hebben natuurlijk ook de dolfijnen show gezien. Dat was ook erg mooi. Over al wordt hier benadruk hoe belangrijk de natuur is en dat we èèn wereld zijn. Op het laast hebben we de Sesamstraat gedaan. Dat waren atracties voor jongere kinderen erg leuk. En toen was het al weer tijd om naar het hotel te gaan. Bij het hotel hebben we bij de olive garden gegeten. Tot dusver zeker wel het lekkerst van alles. Vandaag hebben we rustig aangedaan, morgen gaan we namelijk naar lego land.