San Francisco - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van Astrid Baltus - WaarBenJij.nu San Francisco - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van Astrid Baltus - WaarBenJij.nu

San Francisco

Door: Astrid

Blijf op de hoogte en volg Astrid

07 Mei 2015 | Verenigde Staten, San Francisco

Na nacht goed slapen werden we smorgens om 5.00 klaar wakker. We probeerde nog wat te slapen en toen werden we wakker gebeld om 5.30 door de wake up call. Toen waren we klaar wakker! Wij zagen het van het positieve in en hadden we een hele lange dag voor ons. Snel aankleden en ontbijten. Voor dat we San Francisco in gingen langs de receptie om er wat van te zeggen dat we wakker gebeld en vragen hoe makkelijkst naar de stad konden. Ik moet wel zeggen ze zijn heel erg vriendelijk en behulpzaam zijn. De rit naar san fransisco duurde wel ff vanwege de spits, maar wat een mooie rit. We begonnen met een wandeling met de berg op, want voor de tram stond een rij. Halverwege hebben we wat gedronken en verder de tram genomen. Het was verder naar de haven dan we dachten. We hebben een dagkaart genomen zo dat we de hele dag gebruik konden maken. Ryan vond dit geweldig maar Ryan was het meest nieuwschierig naar de Golden Gate Bridge want daar vroeg hij steeds naar. En die hebben We hebben gevonden.We zijn er over heen gereden en gezien en van een afstand. We hebben echt alles gezien wat er te zien valt. Van de brug tot Alcatraz. We hebben veel gelopen en gezien. Ik vind het een hele indrukwekkende stad. Smiddags nog boodschappen gedaan voor in de auto en wat kleren gekocht. S' avonds waren we kapot en lagen we vroeg er in. We hebbn genoten van de stad en als ik dit schrijf zitten we in ons volgende hotel Montery Bay. Zodra ik weer tijd heb schrijf ik want de reis hier heen was erg mooi. Tot nu toe genieten we volop!