Grand Canyon - Reisverslag uit Creede, Verenigde Staten van Astrid Baltus - WaarBenJij.nu Grand Canyon - Reisverslag uit Creede, Verenigde Staten van Astrid Baltus - WaarBenJij.nu

Grand Canyon

Door: Astrid

Blijf op de hoogte en volg Astrid

17 Mei 2015 | Verenigde Staten, Creede

Vandaag stond de Crand Ganyon op het programma. Het was een ongeveer anderhalf uur rijden van Flagstaff. Het eerste gedeelte ging door groen. Dat was zo mooi rijden. We hebben zelfs een vosje en hertjes onder weg gezien. Eindelijk aangekomen stonden we in de rij om de Crand Ganyon in te komen. Om er in te komen moest je betalen. Je betaald 25 dollar en dan mag je de hele week er in. Het was onwijs druk. Maar wat is de Crand Ganyon prachtig en over al is het anders en helemaal beneden zie je zelfs een rivier. Je weet niet waar je moet kijken zo mooi en aan deze kant van Crand Canyon is het groen. Daar kom je allerlei soorten dieren tegen. Helaas wij hebben ze niet gezien. Misschien toch te druk voor de dieren. Na een tijd rond gereden en heel veel foto's geschoten. Zijn we weer via de een andere weg naar het hotel gereden en dat ging weer door een soort van woestijn en hoe dichterbij Flagstaff hoe groen het wordt. Op de berg bij Flagstaff laag op de punt nog sneeuw. Heel appart en bijzonder vindt ik dit.