Legoland - Reisverslag uit Carlsbad, Verenigde Staten van Astrid Baltus - WaarBenJij.nu Legoland - Reisverslag uit Carlsbad, Verenigde Staten van Astrid Baltus - WaarBenJij.nu

Legoland

Door: Astrid

Blijf op de hoogte en volg Astrid

13 Mei 2015 | Verenigde Staten, Carlsbad

Legoland was vandaag aan de beurt. Ik was heel nieuwschierig er naar. Het was ongeveer een half uurtje rijden van ons hotel in San Diego. Het was niet al te warm dus dat was wel fijn. Dat wij aan kwamen om 10. 00 uur was het park nog niet open. Hier in Amerika wordt dit officiël gedaan. Er wordt een kindje uit gezocht door een legopoppetje. Als hij er een uitgezocht heeft mag die de knop drukken. Met aftellen er natuurlijk erbij. Helaas Ryan werdt niet uitgekozen. Daarna mochten we naar binnen. Wij op het plattegrond kijken waar gaan we in. We zijn als eerste in een rondvaart bootje gegaan waar je langs bouwenwerken gaat met bouwsteen uitleg van dingen en je gaat de wereld rond en je eindigt in Amerika. Ryan zag een brug. Hij zegt papa mama die brug die ken ik. Wij kijken was het de Golden Gate Brug van San Francisco. Die heeft onwijs veel indruk op hem gemaakt. Daarna door een soort van modurodam lego waar hij alle gebouwen nog een keer te zien was. Het is echt een pretpark. Het is geen groot park. We hadden mazzel het was onwijs rustig was maar ook een beetje pech. Er waren heel veel dingen die dicht waren of stuk. Wij hebben over al in gezeten en in sommige meerdere keren. Ryan vond de achtbanen het leukst en was zijn eerste keer dat hij in achtbanen gezeten heeft. Hij heeft zelfs een button gekregen de eerste keer in een achtbaan. Hij heeft zijn rijbewijs gehaald en We hebben in de lego fabriek gekeken. Dat vond Ryan ook erg interessant. Hij heeft nog goud gezocht in zand en water. Je moest vijf stukjes goud vinden en dan kreeg je een medaille. Weet je wat wij het aller leukst vonden. Ryan! Hij was zo blij en dat is zo leuk om te zien. Omdat hij groter wordt mag ook in meerdere dingen. Ik vondt het park erg klein en voor de prijs erg duur vooral ook omdat er dingen stuk waren. Je hebt in èèn dag wel gezien. En als ik eerlijk ben het viel een beetje tegen. Ryan heeft heel veel goed gemaakt.